AD Evolution

 

 

Με της ραγδαίες αλλαγές που βιώνουμε την σήμερον εποχή θεωρώ πως η παρακάτω πινάκες θα δώσουν μια καθαρή εικόνα στην εξελικτική κατάσταση του σήμερα όσον άφορα τον τομέα της διαφημίσεις και κύριος των μέσων διαφημίσεις.Η άνοδος του διαδικτύου η σταθερή άξια του ραδιοφώνου και η πτώση του εντύπου χαρακτήρας της γενιάς μας μέχρι τώρα.Αναλυτικά και με αριθμούς:

Time-Spent-on-Digital

Η μελέτη είναι σε αγγλικό κείμενο και θα συμπεριλάβω σύνδεσμο για το αυθεντικό άρθρο.

1) Banners/videos

Digital-Display-Ad-Spending

Συμπέρασμα :

οι διαφημίσεις σε banners δεν είναι πλέον τόσο αποδοτικές. Ένα video ad πέραν του μακράν πλουσιότερου περιεχομένου, βοηθά του επισκέπτες να κατανοήσουν και να αναγνωρίσουν καλύτερα την διαφήμιση ώστε να διμιουργίσουν και μεγαλύτερο δεσμό με αυτήν.

2)Natice ads

παράδειγμα

Etsy-Example

Σύγκριση

Native-Ads

Συμπέρασμα:

Τα native ads δίνουν μια συνέχεια στην διαφήμιση και έτσι ένα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα.

3) Δεδομένα

Σκοπός μας δεν είναι η συλλογή δεδομένων άλλα η εξαγωγή πληροφοριών από αυτά. Η παλαιά δημογραφική προσέγγιση των καταναλωτών έχει πλέον μειωθεί καθώς με τα πλούσια περιεχόμενα και της καλύτερες πληροφορίες μπορούμε να συνδυάσουμε καλύτερα την τοποθεσία και της ανάγκες των πελατών στοχεύοντας καλύτερα το κοινό μας.

Screen-Shot-2014-07-14-at-3.31.44-PM

Συμπέρασμα :

Ένας συνδυασμός τοποθεσίας και ενδιαφέροντος του καταναλωτή είναι ένας πολύ καλύτερος τρόπος προσεγγίσεις πελατολογίου και ακροατηρίων.Η εξαγωγή συμπερασμάτων από των όγκο δεδομένων της εποχής μας πρέπει να γίνεται με καθαρό στόχο για να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Εν κατακλείδι

Σύμφωνα με τα παραπάνω καθίσταται σαφές πως μια τεράστια μεταστροφή προς το Video είναι εύκολα ορατή. Μια σωστή μεταστροφή προς την σωστή κατεύθυνση θα σας σώσει.

Digital-Channel-Video

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο και στα αγγλικά εδώ.

http://www.viralgains.com/2014/07/adapt-die-4-trends-shaping-evolution-digital-advertising/

Leave a comment